Igen. Az online fizetés, rendelés nyomonkövetés, lemondás és egyenlegkezelés miatt szükséges a felhasználó azonosítás.
E-mailes, Facebook-os, Google-ös
Ez a hagyományos formája a regisztrációnak, amelynél a következő mezőket szükséges adatokkal feltölteni: felhasználónév, név, email cím, telefonszám, jelszó.
A megadott email címre küldünk egy validáló linket, amelyet az igénylő a linkre kattintással tud aktiválni.
Ezek után a belépést a megadott felhasználónévvel és jelszóval tudja a felhasználó megtenni.
Ha Ön szeretné egyszerűsíteni az oldalunkra történő regisztrációt, majd a mindenkori belépést, és van Facebook fiókja, akkor az authentikációt (azonosítását, hitelesítését) rábízhatja erre a közösségi médiás platformra.
Ebben az esetben a személyes adatait a Facebook fiókja fogja szolgáltatni (név, email cím), amely tevékenységet már engedélyezte annak a platformnak, az ottani regisztrációjakor. Jelszót ebben az esetben nem kezelünk, mert a Facebookon keresztüli bejelentkezése elegendő a belépéshez.
Ha Ön szeretné egyszerűsíteni az oldalunkra történő regisztrációt, majd a mindekori belépést, és van Gmail fiókja, akkor az authentikációt (azonosítását, hitelesítését) rábízhatja a Google-re.
Ebben az esetben a személyes adatait a Google fiókja fogja szolgáltatni (név, email cím), amely tevékenységet már engedélyezte annak a platformnak, az ottani regisztrációjakor. Jelszót ebben az esetben nem kezelünk mert a Google fiókján keresztüli bejelentkezése elegendő a belépéshez.
A bejelentkezés menüpont alatt a felhasználónevének megadásával és az "elfelejtett jelszó" gomb megnyomással küldünk az Ön által megadott e-mail címre egy hitelesítő levelet, amelyre kattintva megkaphatja az új belépési jelszavát.
E-mail-es regisztráció esetén van lehetősége a belépett felhasználói fiókjával a "Profil / Jelszó módosítás" menüpont alatt megváltoztatni jelszavát.
Ebben az esetben a régi jelszavát megadva van lehetősége új jelszót megadni.
Igen lehet, de csak az OTP által kibocsátott szépkártya elfogadott.
Online bankkártyás fizetési szolgáltatónk az OTP SimplePay és jelenleg az itt támogatott kártyák a következők: Mastercard, Maestro, VISA, Vpay, OTP szépkártya.
Hagyományos átutalással sajnos nem, viszont SimplePay-en belül a támogatott átutalás alapú fizetésimód a QVIK. Tudatosan és célirányosan az online bankkártyás fizetést céloztuk meg egyedüli fizetési eszközként, elkerülve a készpénzes és átutalásos fizetésekből adódó nehézségeket.
Az online bankkártyás fizetés előnyei:
Az online bankkártyás fizetés hátrányai:
Átutalás előnyei:
Átutalás hátrányai:
A rendelésében választott kiszolgálási ponton tudja személyesen átvenni az étlap szerinti aznapi ebédet az adott napokon 11:30-14:00-ig
A visszaigazoló e-mail is tartalmazza a megvásárolt tételeket, de ha a lista nem elegendő akkor a weboldalon a „Profil / Rendeléseim / Rendelési adatok” -ra klikkelve láthatja az esedékességi dátumokon belül az aktuális ételsorokat. Az átvett ételekkel kapcsolatos észrevételeit is itt teheti meg.
Szolgáltatásunk országos lefedettségű, a mindig friss ételeket a lehető legközelebbi főzőkonyháinkról szállítjuk ki. Regionálisan eltérő kínálat és kondíciók is lehetnek.
Olyan átvételi pontjaink is vannak, amik nem elérhetők a nagyközönség számára. Ezek a PRIVÁT pontjaink, amelyeket egyéni PIN kód megadásával tudnak elérni a Fogyasztóink.
A PUBLIKUS pontjaink mindenki számára elérhetőek, így az Önnek leginkább megfelelő kiválasztásával tud az ottani kínálatból választani.
Rövid válaszunk: Mondja le!
Máskülönben, étel lemondási igényét megteheti a rendeléséhez kapcsolódó átvételi pontnál beállított lemondási határideig ami pontonként eltérő lehet.
A „Profil / Rendeléseim” menüpont alatt keresse ki az érintett rendelést, és klikkeljen a „Módosítás” gombra. A megjelenő űrlapon a „Rendelési tételek / Lemondások” alatt adja meg a lemondani kívánt mennyiségeket és a „Megadott tételek lemondása” gombra klikkelve rendszerünk jóvá írja az összeget az egyenlegén, amit aztán egy jóváíró számlával igazolunk Önnek. Ezt az összeget a későbbi vásárlásai során felhasználhatja, vagy vissza is igényelheti.
A rendelésekhez kapcsolódó lemondásokból a felhasználónak virtuális pénze képződik, amelyet felhasználhat későbbi vásárlásainál, vagy ha nem él ezzel a lehetőséggel, akkor visszaigényelheti egy összegben.
A rendszerünkben képződött egyenlege, akár több rendeléshez kötődő lemondásból is származhat. Emiatt visszautalási igényét a bankszámla-számának megadása után pénzügyi kollégáink intézik, és 15 munkanapon belül tudjuk vállalni.
Vegye fel velünk a kapcsolatot és profi csapatunk a legjobb tudása szerint fog a rendelkezésére állni.
Telefonos és e-mail-es megkeresés helyett javasoljuk, hogy inkább töltse ki a kapcsolati űrlapunkat, amelyben adja meg elérhetőségét, a probléma kategóriáját, amennyiben van, a rendelési azonosítóját, és részletesen a megkeresésének okát. Így a problémája mindenképpen a szakterületileg illetékes kollégánkhoz fog befutni azonnal, és a lehető leghamarabb meg fogjuk keresni Önt, hogy mielőbb segíthessünk.